kolmapäev, 14. oktoober 2015

Oktoobrikuu õppekäigud

Ka oktoobrikuus said õpilased teadmisi omandada väljaspool kooli projekti „Õppepäevad Põltsamaa ÜG-i 1.–12. kl õpilastele.“ raames. Rahastaja: SA Keskkonnainvesteeringute Keskus (KIK). 6.kl õpilased seiklesid Männikjärve metsas ja rabas (Endla looduskaitsealal), tutvuti erinevate metsakooslustega ja taimedega, mõõdeti lauka sügavust, söödi marju ja prooviti lauka vett ning tehti rühmatööd, looduskeskuses said lapsed uurida loomade topiseid. Õpilaste mõtteid: „ Karu topis oli peaaegu sama pikk kui mina ja tema küüned olid ka sellised, et temaga maadelda ei tahaks.“;  „Minu jaoks oli väga huvitav see, et seal rabas oli tohutu vaikus.“; „Lõppkokkuvõttes oli see parim päev üldse ja ma olen selle eest lõputult tänulik!“
4.kl õpilased avastasid ilmaruumi Teaduskeskuses AHHAA. Osalemine õppepäeval mitmekesistas õpet, andis raamatuteadmistele uue tähenduse ning aitas lastel teoreetilisi teadmisi rakendada praktikas. Õpilaste mõtteid: „Mulle meeldisid ülesanded, mida pidime iseseisvalt tegema. Sain teada, et estronaudid on Eesti kosmonaudid ning saime proovida estronautide treeningpinki.”; „Meeldis planetaarium. Meeskonna ülesanded tundusid alguses rasked, aga poistega koos mõteldes  saime aru, et need on lihtsad.”

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar